Como

comuna italiana
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Como (en italiano Como; en lombardo oriental Comm) ye una d'as prencipals ciudaz d'a rechión de Lombardía, y comuna d'Italia septentrional, capital d'a provincia de Como. Os suyos habitants son clamatos comascos.

Como
Comm
Localidat d'Italia
Bandera Escudo d'armas

Panorama de Como
Estau
 • Rechión
 • Provincia
 Italia
Lombardía
Bérgamo
Superficie 37.34 km²
Población
 • Total
 • Densidat

83 184 hab. (2015)
2.997,98 hab/km²
Altaria
 • Meyana

201 m.
Alcalde Alessandro Rapinese
Codigo postal 22100
Prefixo 031
Codigo ISTAT
Codigo catastral
013075
C933
Chentilicio comascos
Fiestas 31 d'agosto
Patrons Sant Abundio de Como
Coordenadas
Como ubicada en Italia
Como
Como
Como en Italia
Web oficial

Como ye ubicata a 201 metros d'altaria sobre o livel d'a mar, en as planas de Lombardía, y confina con la Suiza; Ponte Chiasso, barrio de la ciudat, ye praticament a muga con Chiasso, primera ciudat d'o Cantón Tesino. En a provincia bi ha 160 comunas.

A ciudat tien una población de 84.834 habitants en una superficie de 39,60 km², con una densidat de población de 2.997,98, encara que a suya provincia tien 1.288,07 km² y 598 810 habitants.

En a comuna, bi ha un Hidro-Aeropuerto Internacional.

Molimentos editar

Entre os molimentos y os palacios más famosos de Como se troban a Seu, (sieglo XIV-sieglo XVIII); a Basilica de San Carpoforo, romanica; a Basilica de Sant Abundio (ilesia con frescos del sieglo XI); a Basilica de San Fedele, romanica; a Ilesia de Sant Agostín; a ilesia de Sant Chaime; o Broletto seu de l'alcalde; Vila Olmo y o Tempio Voltiano (tamién clamau Museu Alessandro Volta).

Naixitos en Como editar

Administración editar

L'alcalde ye Mario Lucini d'una coalición de centro-ezquierda, y o bispe ye Diego Coletti.

Localidaz achirmanatas editar

Galería fotografica editar

Vinclos externos editar