Carmen Castán

escritora espanyola
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Carmen Castán Saura
La escritora Carmen Castán
La escritora Carmen Castán
Información personal
Naixida o: 1954
Naixida de: Gabás (Ribagorza)
Ocupación: Filologa

Carmen Castán Saura, (Gabás -Ribagorza-, 1954) ye una escritora y mayestra d'aragonés licenciata en Filolochía Hispanica por a Universidat de Zaragoza y miembro d'o Consello d'a Fabla Aragonesa.

Ha escrito bels articlos como Una experiencia didáctica: la enseñanza del patués para adultos. Breve recorrido por el patués escrito (1996), Siete cuentos benasqueses: un mundo mágico y ancestral (1998) u Chen que charra l'aragonés benasqués en Benás en 1997 (1998).

Escritora en prosa, ye autora d'as novelas La descordada bida de Sinforosa Sastre u Cuan l'odio esbatega pe'l aire (as dos obtenioron o Premio Arnal Cavero, y atras obras literarias curtas como L'aigua roya, La uló de la eschelagra, El sielo ye coma la musica (Premio Bila de Benás en 2000) u El sueño de las tres llunas, La coba interior y El espiello, (as tres Premio Lo Grau en 1989, 1990 y en 1997).


Predecesor:
Chusé Raúl Usón (en 1995)
Premio Arnal Cavero.
1997
Succesor:
Chabier Tomás Arias
Predecesor:
José Antonio Saura Rami
Premio Arnal Cavero.
2002
Succesor:
Fernando Romanos Hernando (en 2005)