Alfredo Piedrafita

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Alfredo Piedrafita
Información personal
Nombre {{{Nombre_de_naiximiento}}}
Embotada {{{Alias}}}
Naixió 19 d'aviento de 1960
Murió {{{Muerte}}}
Información musical
Orichen Balbastro, Uesca
Estilo Rock, hard rock, punk rock, y rock urbano.
Ocupancia {{{Ocupancia}}}
Instrumentos {{{Instrumento}}}
Tiempo {{{Tiempo}}}
Discograficas
Relacionau con Barricada, Miss Octubre, Boni, El Drogas.
Pachina web Instagram

Alfredo Piedrafita Gómez (Balbastro, 1960) ye un musico d'orichen aragonés, conoixiu mas que mas en estar miembro d'a banda de Pamplona Barricada. Manimenos tamién ha tanyiu en bandas como Miss Octubre, Paper Queen, Pabellón negro u In vitro.

Fotografía editar

Como fotografo, ha publicau en os suyos redes socials a-saber-las de fotografías feitas por él. En destaca o libro de fotografías que fació cuan marchó enta un campamento de refuchiaus sahrauis en Alcheria, como aduya humanitaria.

Musica editar

En 1983 empecipió de guitarrista en Barricada, an que tanyió dica la fin d'a banda en 2013. Antimás ha tanyiu en as bandas Paper Queen, Pabellón negro, In vitro y en Miss Octubre, banda que formó chunto con o suyo fillo, Iker Piedrafita.

Mientres a pandemia de COVID de 2020 no ha publicau traballos orichinals, pero ha participau en a versión d'a canción Deja que esto no acabe nunca de Barricada feita por Insolentes. Tamién cantó en Secuestrado en el Tiempo, una canción d'a banda de punk El Bigote de Aznar con diferents personaches, un golet, o suyo fillo y o nieto. Él feba de golet y a canción fue publicada en l'album Grietas en el Ataúd.

Enlaces editar