Tirada de peso en os Chuegos Olimpicos d'Atenas 1896

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A tirada de peso en en os Chuegos Olimpicos d'Atenas 1896 estió una preba que estió parte d'o programa de l'Atletismo en os Chuegos Olimpicos de 1896. En esta preba s'ha de fer una tirada d'una bola, dita peso u bala, lo mas luent posible, se fació o 7 d'abril en o Estadio Panathinaiko d'Atenas. Hi heba 15 atletas inscritos en ista preba pero finalment prenioron parte siet atletas, en a cual dos atletas griegos, Gouskos y Papasideris, ganoron medalla y acabó imposando-se lo estaunidense Garrett.

Medallero editar

Posición Atleta País
  Robert Garret   Estaus Unius
  Miltiades Gouskos   Grecia
  Georgios Papasideris   Grecia

Formato de competición editar

A preba se fació o 7 d'abril en o Estadio Panathinaiko d'Atenas a on y dende un cuadrau de dos metros se facioron tiradas con una bala metalica de peso indetermenau (se creye o peso yera que similar a una bala de canyón). No se sabe cuantas tiradas facioron os atletas pero puet estar que siga semellant a la tirada de disco a on se facioron tres tongadas y os tres primers dos oportunidaz mas.

Desembolique d'a preba editar

La competición se desarroló sin muita emoción per lo primer puesto pués lo estaunidense Garrett lideró a preba dende a primera tirada. Nomás encara que en zaguera tirada de Gouskos, qui fació a suya millor tirada lo publico creyió que heba quedau primero y aplaudió muito, pero finalment nomás li sirvió ta aconseguir lo segundo puesto y a medalla d'archent.

Clasificación editar

  • DNS = No empecipió a cursa (Did Not Start).
  • OR = Récord olímpico (Olympic Record).
Posición Atleta Marca
    Robert Garret 11.22 m. OR
    Miltiades Gouskos 11.03 m
    Georgios Papasideris 10.36 m
4   Viggo Jensen desconoixida
5-7   Ellery Clark desconoixida
  Fritz Hoffmann desconoixida
  Carl Schuhmann desconoixida
-   Louis Adler DNS
  Conrad Böcker DNS
  Alfred Flatow DNS
  Adolphe Grisel DNS
  Holger Nielsen DNS
  Pál Péthy DNS
  George S. Robertson DNS
  Momčilo Tapavica DNS
  Charles Vanoni DNS
  Desiderius Wein DNS
  Hermann Weingärtner DNS
  Charles Winckler DNS

Vinclos externos editar