Pocino

ye a parola con a que se fa referencia a un puesto muit humedo en o mont, anque sin presencia de corso d'augua necesariament
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Iste articlo tracta sobre os pocinos como puestos humedos en a selva. Ta o nuclio de población en a Fueva se veiga o Pocino de Charo.

Pocino u pocín (de o latín <*PUTINUS; «que pertenece u ye relativo a un <PUTĒU -puzo-») ye a parola con a que se fa referencia a un puesto muit humedo en o mont, anque sin presencia de corso d'augua necesariament.

Un pocino.

A mayoría de vegadas describe un puesto en o calcil de bel mont, con fuerte presencia d'augua freatica u en l'ubago, a sobén densament poblau de vechetación, que puede incluir una gran cantidat de molsas u flequera, o que incrementa a sensación d'humedat. En orichen, o termin pareix que tendría referencia con os puzos, y designaría os puestos más indicaus ta fer-ne uno.

Se veiga tamién editar