Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Li Wenliang
Información personal
Calendata de naixencia 12 d'octubre de 1986
Puesto de naixencia Beizhen (China)
Calendata de muerte 7 de febrero de 2020
Puesto de muerte Wuhan (China)
Ocupación Medico

Li Wenliang (en chinés: 李文亮) y naixito de Beizhen (Liaoning) o 12 d'octubre de 1986 y muerto en Wuhan (Hubei) o 7 de febrero de 2020, yera un oftalmologo chinés que treballaba en o Hespital Central de Wuhan. Se le considera la primera persona en alvertir a lo publico sobre l'epidemia de coronavirus en dita ciudat, lo 30 d'aviento de 2020.

O 3 de chinero de 2020, a policía de Wuhan lo convocó y le alvertió que yera «fendo comentarios fulers en Internet» y que istes poderban estar periglosos pa la sociedat. Tornó a treballar, contrayendo lo virus d'un pacient infezionau y feneixendo per ista infección lo 7 de febrero de 2020, en una unidat de cudiaus intensivos a consecuencia d'o coronavirus.[1]

A muerte de Li Wenliang provocó una considerable dolor y carranya en os rez socials que s'extendió a una demanda de libertat d'expresión, encara que los censors d'o gubierno blocoron rapidament a mayoría d'os comentarios y hashtags.

Referencias editar