Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

O Leonhardifahrt u Leonhardiritt (en aragonés a cursa de Lleonardo) ye una procesión a caballo, que forma parti d'os costumbres de l'antiga Bavera y o ueste d'Austria. Se celebra en a honor a lo Sant Lleonardo de Noblat (u tamién de Limoches) (sieglo VI) en o suyo diya de commemoración, o 6 de noviembre. Beluns lugarons en Bavera tamién celebran o Leonhardifahrt en estiu.

Leonhardifahrt en Bad Tölz en 2006.

Como que santo patrón d'o bestiar, especialment os caballos, se levan a cabo pelegrinacions con bendicions d'animals. O motivo d'a bendición ye o suyo paper, que libroron como animals de carga y animals de treballo pa la población rural.

O Leonhardifahrt de Bad Tölz ye lo mas gran y important de Bavera, y estió reconoixiu como patrimonio cultural immaterial en Baviera en chulio de 2016 y incluiu en a lista nacional de patrimonio cultural immaterial en aviento de 2016 por a Comisión Alemana d'a UNESCO.