Laura Gallego García

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Laura Gallego García
Información personal
Naixida o: 11 d'octubre de 1977
Naixida de: Quart de Poblet (Valencia)
Ocupación: Filologa y escritora
Obras: Finis Mundi
Saga Crónicas de la torre
Saga Memorias de Idhún
Saga Ahriel
El coleccionista de relojes extraordinarios
Dos velas para el diablo
Donde los árboles cantan
Saga Guardianes de la ciudadela
Sitio web: http://www.lauragallego.com

Laura Gallego García (Quart de Poblet, Valencia; 11 d'octubre de 1977) ye una filologa valenciana, famosa autora de novelas chovenils de fantasía. Ganó lo Premio Barco de Vapor en 1999 por a suya novela Finis Mundi, y tamién lo ganó en 2002 con una atra obra, La Leyenda del Rey Errante. Entre as suyas obras son sinyaleras Crónicas de la Torre, Donde los árboles cantan, El Libro de los Portales, pero especialment a trilochía de Memorias de Idhún. A suya zaguera publicación ye a trilochía de Guardianes de la Ciudadela.

Inicios editar

Gallego comencipió a escribir con a suya amiga con nomás que 11 anyadas. Yera un libro de fantasía clamau Zodiaccía, un mundo diferente, relacionau con os horoscopos. No estió publicau, pero servió ta que Gallego sapese que quereba ser escritora. No tenió folla, as editorials no publicoron ni brenca. Gallego estudió Filolochía hispana.

Vinclos externos editar