La Barraca (serie de TV)

La barraca ye una serie de televisión dirichita por León Klimovsky y estrenata por Televisión espanyola en 1979. La serie se basa en la novela homonima de Vicente Blasco Ibáñez, adaptata por Manuel Mur Oti y con musica de Alfonso Santiesteban.

ArgumentoEditar

La serie narra las dificultatz de la vida en la Valencia rural de fins de lo sieglo XIX. Lo tío Barret se vei forachitato de las tierras que ha cautivato a suya familia en muitas cheneracions por no poder pagar la renda a lo propietario D.Salvador. Os suyos vicins Pepeta y Pimentó fan causa común con lo resto de los habitadors de la huerta pa impedir que ixa finca nunca no la tornen a treballar.

Pero Batiste, acompañato de la suya muller Teresa y de los suyos fillos Roseta, Batistet Ramón, Eustaquio y lo chicot Pasqualet, s'estableixen en la barraca con intinción de treballar-la pa vivir. Dende l'inte abrán se trobarán con la hostilidat de lo resto de la chent de lo lugar, que los veyen como colaboradors de lo terratenient. No més que lo tío Tomba y lo suyo nieto Tonet, que aima a Roseta, no lis son en contra.

Dimpués de bells incidents, que rematan con la muerte de Pasqualet, afogato en una zaica y de Pimentó, los vecins rematan cremando la barraca y fendo que Batiste y la suya familia se'n vaigan.

RepartoEditar

PremiosEditar