José Manuel Imbamba

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
José Manuel Imbamba
Arcebispe de Saurimo


2011 - actual
Predecesor Eugenio Dal Corso
Succesor -

2008 - 2011
Predecesor Joaquim Ferreira Lopes
Succesor Estanislau Marques Chindekasse

Naixencia 7 de chinero de 1965
Boma-Saurimo (Angola)

Escudo de José Manuel Imbamba
Omnia omnibus

José Manuel Imbamba (Boma-Saurimo, Angola, 7 de chinero de 1965) ye un arcebispe catolico angolenyo. Actualment ocupa a Catedra Metropolitana de Saurimo.[1]

Biografía editar

Ingresó en o Seminario Metropolitano de Luanda. Recibió a ordenación sacerdotal o 29 d'aviento de 1991 en Luanda, y o suyo primer destín estió en 1992 como parroco en a Seu de Luanda.

Ye Licenciato en Filosofía por a Universidat Pontificia Urbaniana de Roma en 1999.

Bispe y Arcebispe editar

O Papa Benedet XVI lo nombró Bispe de Dundo o 6 d'octubre de 2008, recibindo a ordenación bispal l'14 d'aviento d'ixe mesmo anyo.

O 12 d'abril de 2011, Benedet XVI elevó a diocesi de Saurimo a archidiocesi y don José fue nombrau o primer arcebispe.[2];[3] Ye miembro permanent en a Conferencia Bispal d'Angola y Sant Tomé y Prencipe.[4][5]

D'o 22 a lo 27 de setiembre de 2015 estió en Philadelphia con mosen José de Queirós Alves, arcebispe de Huambo, y con una delegación de familias angolanas pa participar en a trobada internacional sobre as familias con o papa Francisco[6].

Galería fotografica editar

Referencias editar

Vinclos externos editar


Predecesor:
Joaquim Ferreira Lopes
Bispe de Dundo
2008 - 2011
Succesor:
Estanislau Marques Chindekasse
Predecesor:
Eugenio Dal Corso
Arcebispe de Saurimo
2011 - actual