Joe Kidd

cinta de 1972 dirichita por John Sturges
Joe Kidd
Títol Joe Kidd
Póster d'a cinta, obra de Bill Gold.
Póster d'a cinta, obra de Bill Gold.
Ficha tecnica
Dirección John Sturges
Aduyant de dirección James Fargo
Dirección artistica Henry Bumstead
Alexander Golitzen
Producción Sidney Beckerman
Robert Daley
Guión orichinal Elmore Leonard
Musica Lalo Schifrin
Soniu James R. Alexander
Waldon O. Watson
Fotografía Bruce Surtees
Montache Ferris Webster
Escenografía Charles S. Thompson
Casting Frank Kennedy
Actors Clint Eastwood
Robert Duvall
John Saxon
Don Stroud
Stella Garcia
James Wainwright
Paul Koslo
Gregory Walcott
Dick Van Patten
Lynne Marta
John Carter
Pepe Hern
Joaquín Martínez
Ron Soble
Pepe Callahan
Clint Ritchie
Color Technicolor
Panavision
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1972
Debantadera 19 de chulio de 1972 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Durada 88 min.
Idioma(s) Anglés
Castellano
Companyías
Productora(s) Malpaso Company
Distribución Universal Pictures
Estudio(s) Universal Studios
Recauto 6,3 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Joe Kidd ye una cinta de cine de western de cine estausunidense de l'anyo 1972 dirichida por John Sturges seguntes un guión orichinal d'Elmore Leonard, con una banda sonora orichinal de Lalo Schifrin, una dirección de fotografía de Bruce Surtees, una producción cinematografica de Sidney Beckerman y Robert Daley ta la productora cinematografica Malpaso Company y un elenco d'ators d'o cual en fan parte, entre d'atros, Clint Eastwood, Robert Duvall, John Saxon, Don Stroud, Stella Garcia, James Wainwright, Paul Koslo, Gregory Walcott, Dick Van Patten, Lynne Marta, John Carter, Pepe Hern, Joaquín Martínez, Ron Soble, Pepe Callahan y Clint Ritchie.

En os anyos 1900 en a localidat de Sinola en Nuevo Mexico Joe Kidd, un antigo cazador de recompensas, se troba engarcholau por haber feito caza ilegal en a reserva india. Cuan lo portan dabant d'o chuez, qui lo condena a 10 días de treballo comunitario, dentran en a sala de chudicios un grupo de mexicanos con a intención de secuestrar a lo chuez ta vengar-se. Os caciques locals son robando las tierras a los mexicanos en decindo que los rechistros de propiedad antigos d'han cremau y que en no tener títols de propiedat as tierras no son suyas y lo chuez ye atorgando cobertura legal a ixe expolio. Joe evita lo secuestro pero cuan un grupo de presuntos cazadors li demana que os guíe con a intención bien poco disimulada de cazar a lo dirichent mexicano, Luis Chama, se niega. Tanimientres en plegar en a suya casa descubre que li han asaltau o suyo rancho los hombres de Chama y finalment colabora en guiando a lo grupo dica que plegan en un lugarón y lo chefe d'o grupo ordena zarrar a toz os habitants d'o lugar (toz éls mexicanos) en l'edificio d'a ilesia con a intención de matar-los poquet a poquet dica que Chama no s'entregue.

A cinta s'ambienta en os anyos 1900 en Nuevo Mexico y las suyas escenas se filmoron en Tucson y atras localidaz en Arizona y en cuantas localidaz de California, amás d'en os Universal Studios en Universal City, tamién en California.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar