Isidro Fadrique Fernández de Híjar
![]() |
Iste articlo ye escrito con as normas graficas EFA. Si quiers, puez aduyar cambiando a la grafía oficial de Biquipedia y sacando dimpués ista plantilla. |
Isidro Fadrique Fernández de Híjar | |
---|---|
VII Duque d'Íxar, Aliaga y Lecera | |
1710-1749 | |
Predecesor | Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli |
Succesor | Joaquín Diego de Silva Fernández de Híjar y Portocarrero |
Naixencia | 8 de chuliol de 1690![]() |
Muerte | 10 de marzo de 1749 |
Conchuche/s | Luisa Ana de Moncada y Benavides |
Descendencia | Joaquín Diego de Silva Fernández de Híjar y Portocarrero y atros 3 fillos |
Dinastía | Casa de Silva |
Pai | Fadrique de Silva y Portugal |
Mai | Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli |
Isidro Fadrique Fernández de Híjar ye naixito lo 8 de chuliol de 1690 de Madrit y morió lo 10 de marzo de 1749. Yera fillo de Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli (VI duquesa d'Íxar), y de Fadrique de Silva y Portugal. En l'anyo 1710 esdevinió o VII duque d'Íxar dende 1749.
Se casó con Luisa Ana de Moncada y Benavides, que morió sin tener fillos, y dimpués con Prudenciana Portocarrero y Funes de Villalpando, con qui tenió quatre fillos, succedendo-lo lo primochenito Joaquín Diego de Silva Fernández de Híjar y Portocarrero.
Estió partidario de Felip V d'Espanya.
Dende 1732 encomenzó a construir lo molín d'Urreya de Gayén y en 1734 prenió posesión de lo condau de Belchit, que tornó a los suyos succesors.
Predecesor: Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli |
Duque d'Íxar 1710-1749 |
Succesor: Joaquín Diego de Silva Fernández de Híjar y Portocarrero |
BibliografíaEditar
- Demelsa Ortiz Cruz. El señorío, luego ducado de Híjar. Cuadernos del Ducado de Híjar 1: El Legado cultural. 2008. Archivo Ducal de Híjar