Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

ISO 3166-2 ye la segunda parti d'o estandard internacional de normalización ISO 3166 publicau por a Organización Internacional de Normalización (ISO, por as suyas siglas en anglés) ta definir o codigos d'identificación d'as prencipals subdivisions territorials (provincias, rechions...) codificaus en a norma ISO 3166-1. O nombre oficial d'a norma ye Codigos ta la representación de nombres de países y las suyas subdivisions - Parte 2: Codigo de subdivisión País, publicada por primera vegada en 1998.[1]

L'obchectivo d'a norma ISO 3166-2 ye d'establecer un estandard internacional de codigos alfanumericos cortos y unicos, ta representar as divisions administrativas y los territorios dependients de toz los países, ta lo suyo emplego en etiquetas de paquetería, envases d'atros obchectos pareixius. Un codigo alfanumérico curto se puet emplegar para endicar clarament una localización d'una traza más convenient y menos ambigua que lo toponimo completo.

Cada codigo completo ISO 3166-2 consta de dos partis, deseparadas por un guión:

  • La primera parti ye lo codigo ISO 3166-1 alfa-2 de cada país
  • La segunda parti ye una cadena de dica tres caracters alfanumericos, que por un regular s'obtienen de fuents nacionals y d'os sistemas de codificacion que ya se fan servir en ixe país, pero tamién puet desenvolicar-se por a propia ISO.

Cada codigo ISO 3166-2 completo se puede emplegar ta identificar de forma unica una subdivisión d'o país en un contexto global.

Hue, más de 4.000 códigos se definen en a norma ISO 3166-2. Ta bellos países, os códigos se definen ta más d'un nivel de subdivisions.

Referencias editar