Diferencia entre revisiones de «Mont de Liban»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 24:
A estratechica situación permitió en o pasato estar refuchio de comunidatz heterodoxas como os maronins, os xiitas u os drusos, encara a fins d'o sieglo XX, y esto ha estato enchaquia de campanyas militars adrezatas cuentra os libaneses pa sozmeter-los u orichinatas por libaneses en o suyo deseyo d'independencia.
 
A población en o [[sieglo XXI]] ye menos numerosa que en o pasato, y a mayoría han ito emigrando enta a la costa ([[Sidón]], [[Yūniya]], [[Beirut]] y [[Trípol (Liban)|Trípoli]]), y en menor mesura a las poblacions d'o interior como [[Zahla]] y [[Baalbek]]. A [[economía]] d'a zona se basa en o pastoreyo, a [[sericicultura]], o cautivo d'a [[vinya]] y l'[[olivera]], tamién as [[hortalicia]]s y árbols fruitals en faxas de mida chica. Tamién ha preso importancia o turismotorismo, principalment d'ivierno, destacando a existencia de tres [[estación de esquí|estacions de esquí]] ubiertas.
 
== Toponimia ==
Linia 33:
{{cita|de Iherusalem e Bellem, e el flum Jordan, que asi es clamado por dos fuentes, en lo la vna ha nonbre Jor e la otra Dam, qui se ajustan ensemble e fan estos fluujs. E naxen de sus el '''Mont de Liban''', e departe la tierra de Judea de aquella de Arabia, e a la fin cahe en la Mar Muerta cerca de [[Chericó|Jerico]].}}
 
=== Bibliografía ===
* Blanchard, R. ''Geografía universal'', artículo ''Asia occidental''. Edit. Montaner y Simón. Barcelona, 1959.