Diferencia entre revisiones de «Fayar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina nueba: Un '''fayar''', '''fayera''' u '''fabera''' ye una selba on l'estrato arborio lo forma lo fayo u fabo en la suya mayor parte. Los fayars son las selbas caduzifolias més carauter...
 
Sin resumen de edición
Linia 1:
[[Imachen:Grib skov.jpg|thumb|left|200px|Fayar tipico]]
 
Un '''fayar''', '''fayera''' u '''fabera''' ye una selba on l'estrato arborio lo forma lo [[fayo]] u fabo en la suya mayor parte.
 
Los fayars son las selbas caduzifolias més carauteristicas. Las fuellas de los árbols agafan cuasi tota la luz e debaxo no plega prou luz pa que se desembolique un estrato arbustibo contino. L'ausenzia d'ixe estrato arbustibo permite que se forme un important estrato erbazio.
 
Muitos de los fayars presents en las sierras perinencas e preperinencas sopre sostratos calizos tienen un carauter diferent e se consideran [[sozmediterranio]]s. Ye un fayar que a diferenzia de los fayars de zentreuropeyos e atlanticos tien un estrato contino de [[buxo]] como los caxicars e carrascals [[supramediterranio]]s con los que muga. Esta asoziazión se clama ''fayar con buxo'', y en ye un buen exemplo la ''faiada de Malpàs'' en l'[[Alta Ribagorza (Cataluña)|Alta Ribagorza oriental]].
 
[[Categoría:Cheobotanica]]