Diferencia entre revisiones de «Figueruelas»

Contenido eliminado Contenido añadido
Dezaga de ''on'' l'uso de ''i'' sería un pleonasmo innecesario, (lo nexo espacial ya ye indicau por ''on''), y no lo veigo documentau en las parlas mes conversaveras de Benás, Bielsa u Tella [ https://an.wikipedia.org/wiki/Adverbios_espacials_en_l%27ar]
Linia 18:
}}
 
'''Figueruelas''' ye un municipio [[Aragón|aragonés]], situato en a [[comarcas d'Aragón|comarca]] d'a [[Ribera Alta de l'Ebro]]. A suya población ye de 1133 habitants ([[2006]]), en una superficie de 24 [[km²]].
 
==Nombre Toponimia ==
O [[toponimia aragonesa|toponimo]] ''Figueras'' ye transparent en [[idioma aragonés|aragonés]] y ye relacionau con l'[[árbol]] ''[[Ficus carica]]''.
En as [[Cronicas d'os Chudezes de Teruel]] s'escribe ''Figueras'', referindo-se a la guerra entre o rei y a [[Unión Aragonesa]]:
 
En as ''[[Cronicas d'os ChudezesChudeces de Teruel]]'' s'escribe ''Figueras'', referindo-se a la guerra entre o rei y a [[Unión Aragonesa]]:
*''Et otrosi fueron a '''Figeras''' a correr et cremaronla''
 
==Economía==
Dende [[1982]], [[General Motors]] tién en Figueras una fautoriafactoria d'autos a on que se hi fabricanfabrica vehiclos d'a marca [[Opel]] y a on treballan mas de 5.500 personas de forma directa y mas de 25.000 de forma indirecta.
 
== Administración ==