Diferencia entre revisiones de «Normas graficas de l'aragonés»

Contenido eliminado Contenido añadido
Chusec (descutir | contrebucions)
completo diacriticos
Chusec (descutir | contrebucions)
mSin resumen de edición
Linia 443:
Seguntes Jesús Gascón Pérez<ref>GASCÓN PÉREZ, Jesús: ''La rebelión aragonesa de 1591,'' Universidad de Zaragoza, 2011; pág. 261. http://zaguan.unizar.es/record/7025/files/TESIS-2012-021.pdf</ref>, José del Rey publicó la primer ''Ortografía aragonesa'' en 1738''.''
 
A Sociedat de Lingüistica Aragonesa publicó en 2006 a Ortografía SLA [https://sites.google.com/site/sociedat/grafia], emplegada por os miembros d'ista sociedat ("una vintena de personas") [Httpshttps://sites.google.com/site/sociedat/presentacion|sociedat].
 
O Estudio de Filología Aragonesa (autodenominau [[Academia de l'Aragonés]]) creyau por o [[II Congreso de l'Aragonés]] publicó en 2010 a suya ''Propuesta ortografica de l'Academia de l'Aragonés''<ref>Estudio de Filología Aragonesa'': Propuesta ortografica de l'Academia de l'Aragonés'', Edicions Dichitals de l'Academia de l'Aragonés, Zaragoza, octubre de 2010.</ref>, que han pasau a emplegar-la asociacions, como o Ligallo de Fablans de l'Aragonés, y particulars, como Francho Rodés Orquín, que feban servir a grafía de 1987.