Diferencia entre revisiones de «Hermandad de Cristo Despojado de sus Vestiduras y Compasión de Nuestra Señora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m →‎Historia: ortografía, replaced: Mosic → Music (3) using AWB
Jpbot (descutir | contrebucions)
m →‎Historia: ortografía, replaced: decum → docum (2)
Linia 20:
L'orichen d'ista chirmandat ye l'''Agrupación Musical Getsemaní'' de [[Zaragoza]], una asociación musico-cultural que fue establita o [[6 d'aviento]] de [[2001]]. Mienbros de dita agrupación deciden fundar una cofadría ta salir en as procesions de Semana Santa y lo fan oficialment o día [[14 de setiembre]] de 2003, festividat de l'Aponderación d'a Santa Cruz y d'o Cristo de [[Chetsemaní]], patrón tetular de l'agrupación musical.
 
Ixe mesmo anyo lo 15 de noviembre se presentan os decumentosdocumentos d'a chirmandat a lo chirmán mayor d'a [[Muy Ilustre, Antiquísima y Real Hermandad de la Preciosísima Sangre de Nuestro Señor Jesucristo y Madre de Dios de Misericordia|Sangre de Cristo]] y bells días dimpués a l'arcebispato de Zaragoza. Quatro anyos mas tardi, o [[28 de chinero]] de [[2007]] s'aproboron os estatutos y a seu canonica d'a chirmandat, que sería la ilesia de [[Ilesia de Sant Chuan d'os Panetz|Sant Chuan d'os Panetz]]'' de Zaragoza.
 
O día [[7 de marzo]] s'entregoron as copias d'a decumentacióndocumentación orichinal a los presidents d'a Sangre de Cristo y d'a Chunta Cordinadora de cofadrías. Asinas en o pregón d'a [[Semana Santa]] de 2007 a cofadría fue presentata y por invitación d'a Sangre de Cristo salió en o Santo Entierro, dezaga d'a ''[[cofradía de Nuestra Señora de la Asunción y Llegada de Jesús al Calvario]]'' y debant d'a ''[[cofradía de la Exaltación de la Santa Cruz]]'', en l'orden que les corresponderba en l'inte d'a Pasión de Cristo que representa la chirmandat.
 
Quan se creyó a chirmandat se demandó a la Sangre de Cristo l'ampren de l'antigo paso d'o ''Balcón de Pilatos'' que ye en a Reyal Capiella d'a Ilesia de Santa Isabel de Portugal (Sant Cayetano) y que actualment no sale en procesions de Semana Santa. A la fin no i habió un alcuerdo sobre as condicions d'o contrato d'amprato d'a imachen y a chirmandat decidió mercar a suya actual imachen en propiedat.