Diferencia entre revisiones de «Verbos no frecuentativos acabaus en -iar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
atro verbo d'esta familia: odiar, feito a partir de ''odio'', a suya conchugación ye bien rechistrata en aragonés tellán
Linia 1:
{{verbos irregulars en l'aragonés}}
En aragonés bi ha '''verbos rematatos en -iar no freqüentativos''' y que no han tenito una etapas u variants [[aragonés centro-oriental|centro-orientals]] en ''-eyar'', propias d'os [[verbos freqüentativos en l'aragonés|verbos freqüentativos]]. Estos verbos no se remontan a verbos rematatos en ''-IDIARE''. Ye o caso de verbos como ''cambiar'', ''estudiar'', ''ninviar'', ''odiar'' y ''principiar'' beluns d'os quals tamién se sienten como ''cambear'', ''estudear'', ecetra. "Cambiar" deriva d'o latín tardano ''cambiare'', y este de ''cambium''.
 
Atros verbos d'o luengache culto como ''variar'' pueden ser incluitos n'este conchunto.
 
Podemos distinguir n'este conchunto de verbos os que se relacionan con un sustantivo que remata en -io: ''principiarninviar'', ''ninviarodiar'', ''apremiar'', ''principiar'', o tecnicismo scientifico ''nucliar'' ("fer-se un nuclio"), y os que se relacionan con un sustantivo que remata en -ia: ''aliniar'', ''retaliniar'' (de "[[linia]]").
 
== Infinitivo ==