Casas tipicas de Santana

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

As casas tipicas de Santana son unas edificacions que se troban en o concello de Santana, estando un punto turistico important d'a isla de Madeira. Istas casas tiene una forma triangular y son cubiertas por palla. Popularment se conoixen como casinhas de Santana (en aragonés casetas de Santana).

Casa tipica de Santana.

Orichinalment, istas casas yeran composatas d'un soterranyo, a on s'alzaban os productos agricolas, y por un piso a l'altaria d'a carrera, por un regular aria habitacional, que yera dividito en dos partis deseparatas por una paret.

Historia editar

S'ha puesto rechistrar que istas casas son os vestichios de construccions primitivas, feitas de fusta y palla, que se trobaban por toda a isla. Por haber, en a rechión, poca piedra y o clima estar fredo d'hibierno s'adoptó ista materia primera, posibilitando, tamién, una adaptación en atras estacions de l'anyo, frescas de verano y calients d'hibierno.[1]

Galería editar

Referencias editar

Vinclos externos editar