Blood and Money
Títol Blood and Money
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección John Barr
Producción Suza Horvat
Disenyo de producción Alan Petherick
Guión orichinal John Barr
Mike McGrale
Alan Petherick
Musica Zak McNeil
Fotografía John Barr
Montache Roger Cropley
Escenografía Helen Rasmussen
Vestuario Tasha Goldthwait
Actors Tom Berenger
Kristen Hager
Jimmy LeBlanc
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 2020
Debantadera 15 de mayo de 2020 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine d'intriga
Cine d'acción
Cine de drama
Durada 89 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Allagash
Distribución Screen Media Films
Informacions en bases de datos especializadas:

Blood and Money (títol orichinal en anglés, en aragonés Sangre y diners, enguerada en Aragón con o títol de Cazador blanco) ye una cinta de cine d'intriga dramatica d'acción de l'anyo 2020 dirichida por John Barr (estando ista la suya primer cinta como director) seguntes un guión orichinal d'él mesmo, de Mike McGrale y Alan Petherick, con una banda sonora orichinal de Zak McNeil, una dirección de fotografía de John Barr y una producción cinematografica a'l cudiau d'o productor cinematografico Suza Horvat ta la productora cinematografica Allagash. Protagonizan a cinta os actors Tom Berenger, Kristen Hager y Jimmy LeBlanc.

Jim Reed ye un veterano de guerra que ha dixau la bebida porque d'antes mas en conducir l'auto baixo los efectos de l'alcohol provocó un accident a on morió su filla. Agora viacha con a suya autocaravana y como li cuaca la caza ha decidiu cazar un ciervo d'hibierno en Montana. Sindembargo, dispara contra lo que creye que ye un ciervo pero en realidat ye una choven, que resulta muerta. La puya en a suya caravana ta comunicar-lo a las autoridaz pero finalment decide amagar os feitos. Dentra en un bar ta beber-ie una copa pero escuita por a televisión que uns atracadors han atracau un casino provocando tres muertos y cuatre ferius y fuyindo con os diners. A noticia s'acompanya con una imachen de dos d'os atracadors, y Jim reconoix perfectament que una d'os atracadors ye la muller que él acaba de matar accidentalment, y que ixa muller portaba con ella una bolsa que quedó albandonada en o lugar d'os feitos. En tornar-ie, veye que en a bolsa son os diners d'o robo, perose tro ba con que los atros miembros d'a banda tamién i son y quieren o botín, con o cual escapa Jim estando perseguiu y prencipiando una luita entre Jim y los atracadors ta qedar-se con os diners.

Blood and Money s'ambienta en a suya epoca actual (2020) en Montana y las suyas escenas se filmoron en Rumford y bellas atras localizacions en Maine.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar