Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La servitut (de lo latín servus, « esclavo »), se define por la convención relativa a l'abolición de la esclavitut de las Nacions Unidas como la "condición de qui ye obligau por lei, constumbre u acuerde a vivir y treballar en una tierra que perteneixe a d'atra persona y a fornir ciertos servicios determinaus a esta atra persona, onerosament u gratuita, sin estar capable de cambiar la suya condición".

Asesinato de Wat Tyler por Walworth mientres lo veyeba Ricardo II, que s'adreza a la multitut mentindo sobre l'asesinato. Wat Tyler reivindicaba l'abolición de la servitut cuan la revuelta de la chent de la tierra en Gran Bretanya en 1381.

La servitut designa dende la Edat Meya la condición de la chent de la tierra que ye apegada a una sinyoría que cautivan y no pueden deixar.