Diferencia entre revisiones de «Brunetto Latini»

Contenido eliminado Contenido añadido
MystBot (descutir | contrebucions)
m r2.6.5) (robot Eliminado: hu:Brunetto Latini
m zagueras peticions, replaced: influyencia → influencia (2) using AWB
Linia 24:
 
== Regreso a Florencia ==
En [[1266]], por a influyenciainfluencia d'os ricos [[banquers]] florentins, y por a victoria de [[Carlos d'Anchú]] en a [[batalla de Benavent]], os [[güelfos]] regresan a [[Florencia]], y con ells regresa Brunetto Latini, que ye nombrato protonotario d'a [[Casa d'Anchú]] en a [[Toscana]]. Dende [[1272]], a suya signatura apareix como a signatura d'o canceller d'a [[Republica Florentina]].
 
En a suya actividat en a politica exterior, signó a paz con as republicas de [[Republica de Chenova|Chenova]], [[Lucca]] y [[Pisa]], encara que prenió distancias con o [[despotismo]] de [[Carlos d'Anchú]]. Brunetti establió contactos diplomaticos con a [[Corona d'Aragón]], y a [[historiador]]a [[Julia Bolton-Holloway]] piensa que Brunetti prenió parte en a sombra en os feitos que portaron ta a sublevación en [[Palermo]] y [[Secilia]] en as clamatas ''[[Vespras secilianas]]'', o [[31 de marzo]] de [[1282]].
Linia 30:
== As zagueras anyadas ==
[[Imachen:Santa maria maggiore, tomba di brunetto latini.JPG|thumb|200px|A [[Columna (arquitectura)|columna]] indica o lugar en que ye apedacato Brunetto Latini, en a [[Ilesia de Santa María la Mayor (Florencia)|ilesia de Santa María la Mayor]] en [[Florencia]].]]
Brunetto Latini consagró as suyas zagueras anyadas a l'[[amostranza]]. [[Dante Alighieri]] li adedicó o ''Canto XV'' d'o Infierno d'a suya obra ''[[Dibina Comedia]]'', y reconoixeba que Brunetto yera o suyo mayestro y a influyenciainfluencia d'iste en a suya obra, chunto con [[Virchilio]]. Brunetti estió tamién o mayestro de [[Guido Cavalcanti]], un [[poeta]] amigo de Dante. O [[historiador]] [[Giovanni Villani]] afirmaba en o [[sieglo XIII]] que Brunetti yera o mayestro de l'amostranza d'os florentins, y que a suya figura yera o fundamento d'a vida politica d'a [[Republica Florentina]].
 
== O suyo pensamiento politico ==