Diferencia entre revisiones de «Aviento (cristianismo)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Cambiada Categoría:Añata liturchica
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-xemplo +ixemplo)
Linia 7:
Marca lo prenzipio de l'añata liturchica en cuasi totas las confesions cristianas. Mientres este periodo los feligreses se preparan pa zelebrar la conmemorazión de lo naximiento de [[Chesucristo]] e pa renobar la esperanza en la segunda Benita de Cristo Chesús, á lo remate de los tiempos ([[Parusía]]).
 
Durante l'abiento se prepara en la ilesia e cada casa una corona de flors clamata [[Corona d'Abiento]] con cuatre belas, una por cada domingo d'abiento. Bi ha una tradizión d'abiento: á cadaguna d'ixas cuatro li fan tocar una birtut que s'ha de millorar ixa semana, por exemploeixemplo, la primera l'amor; la segunda, la paz; la terzera, la toleranzia e la cuarta, la fe.
 
Las leturas biblicas d'este tiempo d'Abiento las prenen sobre tot de lo profeta [[Isaías]] (primera letura), tamién replegan los pasaches més profeticos de l'[[Antigo Testamiento]] siñalando la plegata de lo Mesías. Isaías, [[San Chuan Batista]] e Mariya de Nazaret son los modelos de creyents que las ilesias ofrexen á los fidels pa preparar la benita de lo Siñor Chesús.