Diferencia entre revisiones de «Pastenco»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Linia 4:
Tradicionalment, en a ganadería [[transuancia|transuant]] [[Aragón|aragonesa]], i heba dos categorías de corders pastencos:
 
*Os que se vendeba con d'entre 120 y 150 días<ref name="GEATranshumanciaGEATrashumancia">{{es}} [http://www.enciclopedia-aragonesa.com/voz.asp?voz_id=20328&tipo_busqueda=1&nombre=pastenco&categoria_id=&subcategoria_id=&conImagenes= Voz «''TranshumanciaTrashumancia''» en a ''Gran Enciclopedia Aragonesa online'']; consultada o 29 de marzo de 2012.</ref> (4 u 5 meses) d'edat, quan feban arredol de 25 u 30 kg, y pillaba en a [[val de l'Ebro]] en abril u mayo, chusto antes de que os rabanyos comenzasen a ruta cara ta puerto. Istos corders heban aprofitau a pastura de a [[Tierra Plana]], de finals de l'hibierno, y se vendeban en os propios [[lugar]]s de a zona<ref name="GEATranshumanciaGEATrashumancia"/>.
*Os que se vendeba con d'entre 6 y 8 meses d'edat y más de 30 kg, de regular ya en a montanya [[Alto Aragón|altoaragonesa]]<ref name="GEATranshumanciaGEATrashumancia"/>. Istos corders heban arribau a pasturar en as [[estiva]]s montanyesas, y se vendeban u mataban d'entre [[mayo]] y [[setiembre]]<ref name="GEATranshumanciaGEATrashumancia"/>.
 
==Referencias==