Prochecto Gagarin

O prochecto Gagarín, (projecto Gagarin" en castellán y oficialment), ye una iniciativa grafica y scientifico-tecnica d’una colla de chovens aragoneses que con os suyo propios medios levaron un globo sonda con una capsula de fabricación casera en napas d’a estratosfera terrestre por dencima d’os 25.000 metros, lo que se conoixe tecnicament como “espacio amanau”.

O prochecto prene o nombre d’o primer cosmonauta ruso. Dimpués d’un tiempo d’investigación y atro de replega de diners de traza colectiva, más de 300 €, que caleban t’os materials y l’equipo, se puyó el sabado 13 de chulio amán d’a localidat de Borcha o suyo primer globo sonda, o Gagarin 1, que plegó dica más de 25.000 metros d’altaria con una camara de gran definición, un sistema de localización "GPS" casero i una segunda camara, de plano vertical.

Un globo sonda pleno d’helio puyó a capsula, o Gagarin 1, dica l’altaria deseyada. Una camara de video de gran definición prenió imachens espectaculars d’Aragón primer y d’a resta de l’estau dimpués dende una anvista que no ye a común.

Vinclos externosEditar