Marta Marín Bráviz

escritora espanyola
(Reendrezau dende Marta Marín)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Marta Marín Bráviz
Información personal
Naixida de: Echo (Chacetania, Aragón)
Ocupación: Periodista y escritora
Obras: Cuentos de siempre acomodaus ta lo cheso
Esta fuella ye escrita en cheso.

Marta Marín Bráviz ye una periodista y escritora aragonesa nacida en Echo. Triballa de una mena voluntaria en la difusión de lo aragonés cheso con la Asociación Cultural Bisas de lo Subordán, de la que ye co-fundadora y secretaria. Ye estada mayestra d'aragonés cheso y ha adaptau cuentos clasicos ta esta variedat de l'aragones, editaus en lo libro (Cuentos de siempre acomodaus ta lo cheso (2004)). Tamién ha triballau en la edición de la obra en cheso de Rosario Ustáriz, editando los libros "Miquetas de l'alma" y "Entre amigos" y revisa en estos momentos chunto con Ana Mari Boli lo diccionario de lo cheso que dixeron sin de acabar la misma Rosario Ustáriz, Rosa Coarasa, filla de lo escritor en cheso Chusé Coarasa, y la tamién escritora en cheso Victoria Nicolás. Marta Marín estié miembro dende la suya creación en octubre de 2010, y a propuesta de lo grupo de lo PSOE de las Corz d'Aragón, de lo Consello Superior de las Luengas d'Aragón.[1] Estié secretaria de dicho Consello dende la suya constitución hasta que esti desaparecié en 2013.

Obra editar

  • Cuentos de siempre acomodaus ta lo cheso, 2005.
  • Marín Bráviz, Marta y Enguita Utrilla, José María. En recuerdo de una amiga, Rosario Ustáriz. Rolde: Revista de cultura aragonesa, Nº. 133, 2010. ISSN 1133-6676.

Referencias editar

  1. (es) Las Cortes nombran a cinco miembros del Consejo de las Lenguas de Aragón. Heraldo de Aragón. 17 de chunio de 2010.