Imachen:Bandera de Palau-sator.svg

Fichero orichinal(fichero SVG, nominalment 750 × 500 píxels, grandaria: 37 kB)

Iste fichero ye de Wikimedia Commons y pueden emplegar-lo atros prochectos. Debaixo s'amuestra a descripción d'a suya pachina de descripción.

Descripción
Català: Bandera de Palau-sator, Girona, Espanya: Bandera apaïsada, de proporcions dos d'alt per tres de llarg, tercejada horitzontalment de groc al primer terç, faixada ondada de tres peces blanques i tres de blau clar, cadascuna de mitja, tres i mitja crestes, el segon, i de blanc el tercer, i amb un pal vermell a la vora de l'asta, de gruix 1/4 de la llargària del drap, carregat, al centre, del palau torrejat groc de porta i finestres vermelles de l'escut, d'alçària 13/44 de la del drap i amplària 11/72 de la llargària del mateix drap.[1]
Español: Bandera de Palau-sator, Gerona, España: Bandera de proporciones 2:3, terciada horizontalmente de amarillo en el primer tercio, fajada ondada de tres piezas blancas y tres azul claro, cada una de media, tres y media crestas, el segundo, y de blanco el tercero, y con un palo rojo en el borde del asta, de grueso 1/4 de la largura del paño, cargado, en el centro, del palacio donjonado amarillo de puerta y ventanas rojas del escudo, de altura 13/44 de la del paño y anchura 11/72 de la largura del mismo paño.[2]

Referències

  1. RESOLUCIÓ GAP/1937/2009, de 30 de juny, per la qual es dóna conformitat a la modificació de la bandera del municipi de Palau-sator. (in català) (pdf). DOGC núm. 5420. Generalitat de Catalunya (2009-07-14). Retrieved on 2010-06-08.
  2. RESOLUCIÓN GAP/1937/2009, de 30 de junio, por la que se da conformidad a la modificación de la bandera del municipio de Palau-sator. (in español) (pdf). DOGC núm. 5420. Generalidad de Cataluña (2009-07-14). Retrieved on 2010-05-30.
Es fácil colocar un borde alrededor de esta imagen de una bandera
:

[[File:Bandera de Palau-sator.svg|border|96x176px]]

Calendata
Fuent

Treballo de qui la cargó

 
Este gráfico vectorial, sin especificar según el W3C, fue creado con Inkscape .
Autor Albert Mestre
Permiso
(Reutilización d'iste fichero)
Albert Mestre, titular d'os dreitos d'autor d'ista obra, la publica en os termins d'a siguient licencia:
GNU head Se gosa premetir a copia, a destribución y a modificación d'iste decumento baixo d'os termins d'a licencia de decumentación libre GNU, Versión 1.2 u qualsiquier altra versión posteriorment expublicata por a Free Software Foundation; sin de seccions invariaderas (Unvariant Sections), textos de portalada (Front-Cover Texts), ni textos de contraportalada (Back-Cover Texts). S'enclui una copia d'ista licencia en anglés en l'articlo GNU Free Documentation License".
w:an:Creative Commons
atribución d'autoría compartir igual
Iste fichero se troba baixo a licencia Creative Commons Chenerica d'Atribución/Compartir-Igual 3.0.
Atribución d'autoría: Albert Mestre
Ye libre:
  • de compartir – de copiar, distribuir y transmitir o treballo
  • de remezclar – d'adaptar o treballo
Baixo as siguients condicions:
  • atribución d'autoría – Ha d'atribuir l'autoría d'o treballo d'a traza especificada por l'autor u persona que l'haiga licenciau (pero no pas de traza que suchiera que l'autor/os autors refirma(n) u refirma(n) l'uso que faigas d'o treballo).
  • compartir igual – En caso d'alterar, transformar u enamplar iste treballo, habrá de distribuir o treballo resultant solament baixo a mesma licencia u beluna equivalent.
Ista etiqueta de licencia fue adhibida a iste fichero como parte d'a actualización d'a licencia GFDL.
Atras versions


Insignia Esta imagen representa una bandera, un escudo, un sello o alguna otra insignia oficial. El uso de estos símbolos está restringido en muchos países. Estas restricciones son independientes del estado de sus derechos de autor.

Leyendas

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a espanyol

creador espanyol

Algún valor sin elemento de Wikidata

8 chun 2010

tipo de archivo espanyol

image/svg+xml

c7b3562ed7277cd2acca9118fe3fb8224d0ca7a6

método de determinación espanyol: SHA-1 espanyol

37 625 byte

altura espanyol

500 píxel

ancho espanyol

750 píxel

Historial d'o fichero

Punche en una calendata/hora ta veyer o fichero como amaneixeba por ixas envueltas.

Calendata/HoraMiniaturaDimensionsUsuarioComentario
actual22:56 7 chun 2010Miniatura d'a versión de 22:56 7 chun 2010750 × 500 (37 kB)Cameta{{Information |Description={{ca|Bandera de Palau-sator, Girona, Espanya: ''Bandera apaïsada, de proporcions dos d'alt per tres de llarg, tercejada horitzontalment de groc al primer terç, faixada ondada de tres peces blanques i tres de blau clar, cadascu

A pachina siguient emplega iste fichero:

Uso de fichers globals

Os siguients wikis fan servir iste fichero:

Metadatos