Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Welles Hoyt
Información personal
Naixencia o 7 de mayo de 1875
Glastonbury, Connecticut, Estaus Unius.
Muerte l'1 d'aviento de 1954
Cambridge, Nova York, Estaus Unius.
Esporte Atletismo
Disciplina Brinco con percha y 110 metros cletas.
Chuegos Olimpicos
Oro Atenas 1896 Brinco con percha

William Welles Hoyt, conoxito tamién como Welles Hoyt u Bill Hoyt, y naixito de Glastonbury, Connecticut, o 7 de mayo de 1875 y muerto en Cambridge, Nova York, l'1 d'aviento de 1954, fue un atleta estausunidense que aconsiguió ser campión olimpico de brinco con percha en os Chuegos Olimpicos de 1896 que se celebroron en Atenas.

Hoyt partecipó en dos prebas en os Chuegos Olimpicos de 1896 a mas a mas d'aconseguir a medalla d'oro en salto con percha ganando a final con una marca de 3,30 metros, partecipó a preba d'os 110 metros cletas a on no partecipó en a final anque hi era clasefitaco ta partecipar en estar segundo en ronda claseficatoria.[1]

Dimfuera d'a suya carrera atletica se conoix que yera licenziau en medicina en a Universidat de Hadvard en l'anyo 1901, dimpués fue medico en Chicago dica a Primera Guerra Mundial en a que fue medico d'a 1st Illinois Field Hospital Company en Francia. Dimpués d'a Guerra tornó a Chicago fen-do una curta estada y tornó ta Francia ta treballar en o U.S. Public Health Service forano como cirjuano.

Referencias editar

Vinclos externos editar


  Chuegos Olimpicos  
Predecesor:
S'establixe a preba
Campión olimpico de brinco con percha
  Atenas 1896
Succesor:
  Irving Baxter