Santa Cruz de Moya

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Santa Cruz de Moya ye un municipio de Castiella-La Mancha, situato en la provincia de Cuenca. La suya población ye de 263 habitants (2014), en una superficie de 111,2 km² y una densidat de población de 2,73 hab/km².

Santa Cruz de Moya
Municipio de Castiella-La Mancha
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Santa Cruz de Moya.
Entidat
 • Estau
 • Comunidat
 • Provincia
 • Comarca
Municipio
 Espanya
 Castiella-La Mancha
Cuenca
Serranía de Cuenca
Superficie 111,2 km²
Población
 • Total

224 hab. (2013)
Altaria
 • Meyana

763 m.
Alcalde Ángel Antón Moliner
Codigo postal 16336
Chentilicio Santacruceros[1]
Coordenadas
Santa Cruz de Moya ubicada en Castiella-La Mancha
Santa Cruz de Moya
Santa Cruz de Moya
Santa Cruz de Moya en Castiella-La Mancha
Web oficial

Cheografía editar

A parte d'o nuclio prencipal de Santa cruz de Moya, en o suyo termin municipal trobamos as aldeyas de La Higueruela, La Olmeda y Las Rinconadas.

Lo río Guadalaviar traviesa lo termin municipal de Santa Cruz de Moya fendo-ie una foz fluvio-karstica de bels 5 km y recibindo las auguas de lo río Arcos auguas entabaixo de Las Rinconadas.

Mugas editar

Lo suyo termin municipal muga con Graja de Campalbo, Landet, Arcos de las Salinas (Provincia de Teruel), con Aras de los Olmos y con lo Rincón d'Ademuz.

Parla editar

Lo lexico popular d'intrés etnografico de Santa Cruz de Moya se conoix relativament bien por figurar esta localidat en l'ALEANR, con la sigla Cu 400[1].

Referencias editar

  1. 1,0 1,1 (es) Manuel Alvar: Atlas lingüístico y etnográfico de Aragón, Navarra y Rioja. Institución Fernando el Católico. Departamento de Geografía Lingüística, Institución Fernando el Católico de la Excma. Diputación Provincial de Zaragoza, 1983. Tomo I, Lamina 3-Mapa nº 3, Lamina 6-Mapa nº 6.