Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Rügen
A mapa d'a isla Rügen
Rügen.
Localizazión
Estato Alemanya
Mar Baltica
Cheografía
Superficie 926 km²
Punto más alto 161 (Piekberg)
Demografía
Capital Bergen auf Rügen
Población 62.990 habitants
Densidat 68 hab./km²
Mapa
Localización de Rügen

Rügen (en latín Rugia) ye a isla más gran d'Alemanya por aria. Se troba frent a la costa de Pomerania Occidental en a Mar Baltica y perteneixe a o estato de Mecklemburgo-Pomerania Occidental.

A "puerta de dentrada" a la isla de Rügen ye a ciudat de Stralsund, an ye unida a o continent por carretera y ferrocarril a traviés d'un puent que cruceya l'estreito Strelasund de dos kilometros d'amplaria sobre a Mar Baltica.

Rügen tien una longaria maxima de 51,4 km (de norte a sud), una amplaria maxima de 42,8 km en o sud y un aria de 926 km2. En chunyo de 2011, a UNESCO atorgó o Patrimonio d'a Humanidat a o Parque Nacional Jasmund, famoso por as suyas vastas extensions de faus y cinglos calcarios.

Rügen ye muit popular como destín turistico a causa d'a suya diversidat de paisaches y as suyas luengas plachas d'arena.

Clima editar

O clima ye templau. Os hibiernos no son especialment fredos, con temperaturas meyas en chinero y febrero de 0 °C y os estius son frescos, con temperaturas en agosto de 16,3 °C. Tien una pluviosidat meya de 520 a 560 mm y aproximadament 1.800 a 1.870 horas de sol anyals.

Puestos d'intrés editar

Personalidaz naixitas de Rügen editar

Se veiga tamién editar

Vinclos externos editar