Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
PayPal Holdings, Inc.
Datos chenerals
Eslogan '
Establimiento 1988
Localización San José (California), Estaus Unius
Enfiladors John Donahoe (President)
Industria Comercio electronico
Productos {{{produtos}}}
Beneficios {{{reuto}}}
Emplegatos 30.900 personas (2021)
Pachina web
Pachina web www.paypal.com
Twitter
Facebook

PayPal Holdings, Inc. y popularment conoixida como PayPal ye una interpresa estausunidense fundada en 1998 en Palo Alto, en Estaus Unius. Perteneixe a o sector d'o comercio electronico por Internet que permite a transferencia de diners entre usuarios que tiengan correu electronico, una alternativa a o tradicional metodo en paper como que os cheques u chiros postals. PayPal tamién procesa peticions de pago de comercio electronico y atros servicios webs, por os quals cobra un porzentache. A mayor parti d'a suya clientalla proviene d'o puesto de releos en linia eBay. A suya seu prencipal ye en San José (California), Estaus Unius, tot y que o suyo centro d'operacions ye en Omaha (Nebraska) y o centro d'operacions pa Europa ye en Dublín, (Irlanda).

Historia editar

Estió fundada inicialment baixo o nombre de Confinity en 1998 por Max Levchin, Peter Thiel, y Luke Nosek. En marzo de 2000, Confinity se fusionó con X.com, una companyía de banca en linia fundada por Elon Musk, y estió renombrada como PayPal. En 2002 estió mercada por eBay.[1]

Referencias editar

Vinclos externos editar