Orden d'o Santo Sepulcre

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Orden de Caballería d'o Santo Sepulcre de Cherusalem
Ordo Equestris Sancti Sepulcri Hierosolymitani

Armas de la Orden de lo Santo Sepulcre
Información cheneral
Activa 1098 - Actualidat
Fidelidat Santa Seu
Tipo Orden de caballería catolica
Función Cosirar o Santo Sepulcre
Grandaria 25.000 miembros alto u baixo
Comandants
Gran Mayestre Cardenal John Patrick Foley
Insignias
Simbolo
d'identificación
Cultura y historia
Lema Deus lo vult

La Orden de Caballería de lo Santo Sepulcre de Cherusalem ye una orden de caballería catolica que tien los suyos orichens en Godofré de Bullon, principal líder de la Primera Cruzata. Seguntes las opinions mes autorizatas, tanto vaticanas como cherosolimitanas, principió como una confrairía mixta clerical y laica de pelegrins que poquet a poquet crexió arredol los puestos santos pa los cristianos en Orient Meyo: lo Santo Sepulcre y la tumba de Chesucristo.

Creyata en 1098, dimpués de la victoria de la primera cruzata, por Godofré de Bullon, duque de la Baixa Lorena y Protector de lo Santo Sepulcre.

Palazzo della Rovere en Roma, actual seu d'a Orden

La suya fin prencipal ye protecher lo Santo Sepulcre de los infidels con l'aduya de 50 caballers. Balduín I de Cherusalem (chermano de Godofré) estió qui la dotó oficialment de lo suyo primer reglamento a imitación de lo Temple y Lo Hespital.

Se veiga tamién editar