Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

O dimorfismo sexual (d'o griego di-, «dos», y μορφης, "mórfis", forma; «con dos formas») son as variacions en a fisionomía externa en forma, color u mida, entre a fembra y o masclo d'una mesma especie animal.

Fembra y masclo de Phasianus colchicus. A mida y as colors vivas d'o masclo contrastan con o plumache criptico y lo chiqueta que ye la fembra.

En a mayoría d'invertebraus, como insectos, arainas, y tamién entre os anfibios, reptils y aus rapinyaderas as fembras son más grans que os masclos. Entre os mamiferos y a mayoría d'as aus pasa a la contra y sole estar o masclo lo más gran.

A propia especie humana ye un animal con un marcau dimorfismo sexual. Manimenos, no toz os animals tienen dimorfismo, y no ye raro que una especie pueda no tener una atra diferencia entre os individos de la uno y l'atro sexo que os organos sexuals.

Se veiga tamién editar

Vinclos externos editar