Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Aleixo IV Ánchel
Emperador de l'Imperio Bizantín


1203 - 1204
Predecesor Aleixo III Ánchel
Succesor Nicolau Kanabos

Naixencia Arredol de 1182
Muerte 8 de febrero de 1204
Dinastía Dinastía d'os Ánchels
Pai Isac II Ánchel
Mai Irene

Aleixo IV ye naixito arredol de l'anyo 1182 y morió o 8 de febrero de 1204. Estió Emperador de l'Imperio Bizantín dende 1203 dica 1204 chunto con su padre Isac II Ánchel.

En a "Cronica de Morea" comentan que se refuchió en o Sacro Imperio Romano Chermanico y que con l'aduya d'os cruzatos plegó a emperador y liberó a su padre. Tamién comentan como murió:

Et los griegos, como aquellos qui mal voluntes sallian de lures casas & mal voluntes pagauan la moneda, se concordaron con el dicho Marzoflo, & de mano armada fueron al palacio del emperador & mataron el emperador Quir Saqui & su fiyo el emperador iouen qui era nieto del emperador de Alamanya sobre dicho. Et muertos los emperadores padre & fiio, fizieron el dicho Marzoflo emperador de los Griegos


Predecesor:
Aleixo III Ánchel
Emperador de l'Imperio Bizantín
1203 - 1204
Succesor:
Nicolau Kanabos