Diferencia entre revisiones de «García Ferrández d'Heredia»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m clean up, replaced: billa → villa (3)
Jpbot (descutir | contrebucions)
m zagueras peticions, replaced: palazio → palacio
Linia 10:
[[Chuan I d'Aragón|Chuan I]] lo autorizó pa fortificar e zercar la villa d'[[Albalat de l'Arzebispe]]. Destaca la suya labor en la costruzión de lo castiello, ilesia e puent de piedra de [[Bal de Robres]]; [[Martín I d'Aragón|Martín I]] lo autorizó pa que fortificase e zercase la villa de [[Bal de Robres]]. Dita villa yera ascrita a lo [[arzebispato de Zaragoza]] dende [[1317]], e quan i plega García las obras de la nueba ilesia ya yeran en marcha por lo suyo predezesor [[Lope Ferrández de Luna]].
 
Sindembargo, ye García qui establex recostruir lo castiello defensibo que ya esistiba e examplar-lo dica tornar-lo en lo suyo palaziopalacio-residenzia, dando lo primer trango ta l'aspeuto que se poderá esnabesar pa cutio.
 
Poco sapemos de la suya actuazión eclesial e politica. Se sape que estió fidel a [[Benedet XIII d'Abiñón|Benedit XIII]] mientres lo [[Zisma d'ozident]]. Ye de suponer que a imitazión de lo suyo tío, que debanta una ilesia mortuoria en [[Casp]], D. García establex fer lo mesmo en la ilesia que rechentan los [[franziscans]] en [[Teruel]], con enchaquia de la debozión a los santos martirs Chuan de Perusa e Pietro de Saxoferrato, beneratos en la suya ilesia.