Diferencia entre revisiones de «Caixicar»

Contenido eliminado Contenido añadido
poso una interwiki en gallego, que tien una interwiki en castellán con un significato més especifico no equivalent
Sin resumen de edición
Linia 8:
*Caixicars con caixicos de fuella menos gran y marcescents u [[semicaducifolio]]s.
 
Los segundos tienen un caracter [[submediterranio]] y gosan ocupar lo [[piso supramediterranio]] en las sierras y cordeleras on puyando ent'alto aumentan las precipitacions u humidat. Por ixo en lo Prepirineu (y tamién zonas de semontano) ocupan extensas arias dencima de lo nivel de los [[carrascal]]s pero por debaixo de las pinetas naturals, [[fayar]]s y [[abetosa]]s. ''Caixicar'' u ''Caixigar'' amaneixen en l'[[Alto Aragón]] como macrotoponimos ([[Monesma y Caxigar]]) u microtoponimos. En [[aragonés meyeval]] exitioron microtoponimos basatos en ''robre'' y no ''caxico'' (''reboret'' < ''ROBURETUM'').
 
== Toponimia ==
En lo [[Sistema Iberico]] ocuporon extensas arias dica que en la [[Edat Meya]] empezipió un proceso de [[desforestación]] que duró dica lo [[sieglo XX]]. En [[Idioma castellán|castellán]] de bellas zonas de [[Teruel]], un caixicar recibe huei lo nombre de ''rebolla''r, pero bi ha toponimos documentatos como ''caxigar'' en la [[Edat Meya]] como ''Cerro del Caxigar'' en [[Olalla]] y atros que son huei ''cajigar'' como en [[Cosa (Teruel)|Cosa]], u o caso de [[Bal de Cebro]] on se documenta un ''Caxigar de Valdezebro'' d'o sieglo XV y huei bi ha una partita dita ''Los Cajigares''.
''Caixicar'' u ''Caixigar'' amaneixen en l'[[Alto Aragón]] como macrotoponimos ([[Monesma y Caixigar]]) u microtoponimos. En [[aragonés meyeval]] exitioron microtoponimos basatos en ''robre'' y no ''caxico'' (''reboret'' < ''ROBURETUM'').
 
En lo [[Sistema Iberico]] ocuporon extensas arias dica que en la [[Edat Meya]] empezipió un proceso de [[desforestación]] que duró dica lo [[sieglo XX]]. En [[Idioma castellán|castellán]] de bellas zonas de [[Teruel]], un caixicar recibe huei lo nombre de ''rebolla''r, pero bi ha toponimos documentatos como ''caxigar'' en la [[Edat Meya]] como ''Cerro del Caxigar'' en [[Olalla]] y atros que son huei ''cajigar'' como en [[Cosa (Teruel)|Cosa]], u o caso de [[BalVal de Cebro]] on se documenta un ''Caxigar de Valdezebro'' d'o sieglo XV y huei bi ha una partita dita ''Los Cajigares''.
 
[[Categoría:Cheobotanica]]