Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Tolosa»

No hay cambio en el tamaño ,  hace 9 años
m
→‎Reinato d'Alarico II: avance --> abance, replaced: avanz → abanz using AWB
m (→‎Reinato d'Alarico II: avance --> abance, replaced: avanz → abanz using AWB)
La tensión entre Visigodos y [[francos]] yera creixient y evident en l'anyo [[504]]. [[Teodorico lo gran]], rei de los [[ostrogodos]] fació de mediador entre lo franco Clodoveu y lo visigodo Alarico II pa evitar una guerra, conseguindo que los dos reis s'entrevistasen en una isla de la Loira a man d'[[Amboise]]. La Loira yera la muga entre los dos reinos. S'evitó la guerra pero la tensión no disminuyó.
 
Clodoveu fació liga con lo rei burgundio [[Gundebald]], que yera [[arrianismo|arrián]] como Alarico II. A la fin la guerra esclató y remató con la [[batalla de Vouillé]], a man de [[Piteus]] en l'anyo [[507]], batalla en la que Alarico II fue redotato y muerto. Los [[francos]] y [[burgundios]] avanzoronabanzoron enta los dominios de los visigodos, pero l'ostrogodo Teodorico nimbió fuerzas baixo o cheneral [[Ibbas]] que ocuporon [[Provenza]], impedindo que la ocupasen los burgundios, que ya bi heban entrato. Los burgundios fuoron redotatos en lo río [[Durance]]. Dende la Provenza lo cheneral Ibbas entró en la [[Provincia Narbonense|Narbonense]] u [[Septimania]], en la que los francos y visigodos yeran luitando furament, especialment en la redolata de Narbona ([[508]]).
 
En l'anyo 508 los ostrogodos descubrioron vivindo entre los visigodos a un noble dito Eutarico, que se creye que yera descendient dreito (nieto u bisnieto) de lo rei ostrogodo [[Viderico]], de la linia lechitima de la dinastía reyal ostrogoda de los Amalos. Eutarico recibió la man de la princesa [[Amalasunta]], filla de Teodorico.