Diferencia entre revisiones de «Villamayor de Mont Chardín»

Contenido eliminado Contenido añadido
Xqbot (descutir | contrebucions)
m robot Modificado: eu:Villamayor de Monjardín; cambios triviales
AraBot (descutir | contrebucions)
m →‎Historia: AraBot, 100% aragonés, replaced: Istoria → Historia, istoria → historia
Linia 23:
'''Billamayor de Mon Chardín''' ('''Villamayor de Mont Jardin''' en [[grafía SLA]]) (''Villamayor de Monjardín'' en [[idioma castellán|castellán]]) ye un municipio de [[Navarra]] situato a 53 km de [[Pamplona]]. La suya población ye de 140 habitants ([[2005]]), en una superficie de 13,1 km² y una [[densidat de población]] de 10,69 hab/km².
 
== IstoriaHistoria ==
La istoriahistoria de lo municipio ye ligata a lo [[Castiello de San Esteban de Mon Chardín|castiello]] situato en la parte alta de lo lugar. Lo castiello estió un gran bastión contra los moros, y lo prenió lo rei don [[Sancho Garzés I]] en l'año [[908]], car ya yera una fortaleza en lo [[Al-Andalus|periodo musulmán]]. Lo rei Sancho II lo donó a lo [[Monesterio d'Irache]], pero pasó más tarde a la [[Seu de Pamplona]] por donazión de [[Sancho lo Mayor]].
 
Dimpués de la imbasión castellana amanix como propiedat de lo [[Duque d'Alba]], talment como premio a lo suyo triballo melitar. En las [[guerras carlistas]] lo ocupaban a begatas los carlistas y a begatas los isabelins.