Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Toledo»

272 bytes añadidos ,  hace 10 años
O rei tien un poder absolito y disposa d'un sequito, o ''fidelis regis'' con unos miembros ditos ''gardingos'' u ''comites fidelis'' que son recompensatos con donacions de tierras. As provincias son governatas por una cherarquía de duques, contes y vilicos.
 
A institución chermanica de l'[[asamblea popular]] decayó con o tiempo. En o sieglo VI bi ha un consello de guerrers viellos que ye sustituito por l' ''Aula Regia''. A ilesia prene influyencia politica con os [[concilios visigodos|concilios]] y representa un vehiclo de participar en o poder por part d'os hispanorromans. En o sieglo VII os bispes de l' ''Aula Regia'' y os gardingos constituyen una asambleya de mainates a la que corresponde a elección d'o monarca y bellas atribucions lechislativas y chudicials. En o [[IV Concilio de Toledo]], presidito por [[Sant Isidoro de Sevilla]] se condena prener a [[cadiera reyal]] por a fuerza.
 
== Relichión ==
Os visigodos arriban en a peninsula como [[arrians]], y ye a relichión oficial d'o reino. [[Recaredo]] se convierte a lo catolicismo y en l'anyo [[589]] en o [[III Concilio de Toledo]] se prene a lo catolicismo como relichión oficial d'os visigodos.
 
== Bibliografía ==
68 259

ediciones