Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Toledo»

1265 bytes añadidos ,  hace 10 años
sin resumen de edición
(este articlo fa falta, y ya lo iremos examplando)
 
}}
Lo '''Reino Visigodo de Toledo''' estió un estato digichito por los [[visigodos]], que heban ocupato a [[Hispania]] y feban de clase dirichent sobre a población hispanorromana. Existió dende l'anyo [[507]], con a derrota en a [[Batalla de Vouillé]], dica l'anyo [[721]], quan os zaguers resistents visigodos de [[Septimania]] fuoron vencitos por os musulmans, que ya heban entrato en Hispania en l'anyo [[711]].
 
== Organización politica ==
Bi ha un rei esleito por a nobleza visigoda. Dimpués tamién pueden participar en a elección totz os visigodos que no sigan d'orichen servil, u que no haigan estato tonsuratos u decalvatos.
 
O rei tien un poder absolito y disposa d'un sequito, o ''fidelis regis'' con unos miembros ditos ''gardingos'' u ''comites fidelis'' que son recompensatos con donacions de tierras. As provincias son governatas por una cherarquía de duques, contes y vilicos.
 
A institución chermanica de l'[[asamblea popular]] decayó con o tiempo. En o sieglo VI bi ha un consello de guerrers viellos que ye sustituito por l'''Aula Regia''. A ilesia prene influyencia politica con os [[concilios visigodos|concilios]] y representa un vehiclo de participar en o poder por part d'os hispanorromans. En o sieglo VII os bispes de l'''Aula Regia'' y os gardingos constituyen una asambleya de mainates a la que corresponde a elección d'o monarca y bellas atribucions lechislativas y chudicials. En o [[IV Concilio de Toledo]], presidito por [[Sant Isidoro de Sevilla]] se condena prener a [[cadiera reyal]] por a fuerza.
 
== Bibliografía ==
*[[Hermann Kinder]], [[Werner Hilgemann]] ''Atlas historico mundial. Desde los orígenes a la Revolución Francesa''.
 
[[Categoría:Visigodos]]
68 259

ediciones