Diferencia entre revisiones de «Burgundios»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 6:
Os burgundios han deixato muita sinyal toponimica en a o [[Chura]], a Suiza Francesa y [[Val de Saona]]. En [[Borgonya]] y [[Saboya]] a toponimia d'orichen burgundio ye escasa, encara que o macrotoponimo Borgonya se remonte a ''Burgundia''.
 
En os libros y traduccions de [[Chuan Ferrández d'Heredia]] os burgundios son mencionatos como ''[[Borgonyons|Borgonyones]]'' u ''[[BurgonyonsBorgonyons|Burgunyons]]'', que corresponde en realidat a lo etnonimo meyeval d'os habitants de [[Borgonya]].
{{cita|Valentinián oprimé la gent de los '''[[Saxons]]''', la qual habitava en ribera et en [[paúl|poludes]] de la mar occeano (fué gent terrible de la virtut et sagería, la qual gastava los encontradas Romanas), et más de .LXXX.M. '''Burgunyóns''' Armals, los quales se assentaron en ribera de [[río Rin|Reno]] fluvio, los quales aprés poco de tiempo fueron factos christianos. Entretanto [[Valent]] en Bretanya antes que esvesís tiranía fué oprimido. Et '''Valentinián''' en el .VI. anyo del su Imperio, con los '''[[Sarmats]]''' corriesen por Pannonia et la gastasen, aparellando batalla contra ellos, dementre /f. 67v/ envés Brigacion ciudat de los Squados respusiés a una legación, en el anyo de la suya hedat .LV. por sobsa efusión de sangre los quales los Griegos claman apoplexía, perdida la paraula más en todo su seso, murió.}}