Diferencia entre revisiones de «Val de Buixaruelo»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Linia 4:
A '''Bal de Buxargüelo''' (en castellán ''Bujaruelo'') ye una bal espoblata d'os [[Perinés]] situata en a [[probinzia de Uesca]] ([[Aragón]]). Muga con o [[Parque Nazional d'Ordesa y d'as Tres Serols]], chusto á lo norueste d'a [[bal d'Ordesa]], y an naxe o [[río Ara]].
 
A dentrada á la bal se fa dende a localidá de [[Torla]], indo-se-ne ta la [[bal d'Ordesa]], pero esbiando-se-ne en o ''Puen d'os Nabarros'' á la chucha, dende an se contina por un camín de tierra dica o fenero de '''San Nicolas de Buxargüelo''' (1.420 m.), an se i troban un cubillar, un restaurán y un camping, asinas como un polito puen [[romanico]]. Dende iste fenero bi ha un güen numero de rotas de meya y alta montaña por os mazizos de [[Punta Tendenera|Tendenera]] (2.853 m), [[Pico Comachibosa|Comachibosa]] (3.298 m) y [[As Tres Serols|Monte Perdito]] (3.355 m).
 
Por o ''puerto de Buxargüelo'' (2.270 m) (2'30 h. dende San Nicolas) se puede ir á la parti franzesa an se i troban o [[Zirco de Gavarnie|zirco y o salto d'augua de Gavarnie]] (o salto d'augua más alto d'Europa con más de 400 m. de caíta bertical), o cubillar de [[Sarradets]] (2.587 m), a [[Breca de Rolando]] y toda la cresta d'o mazizo d'[[As Tres Serols]].