Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Tolosa»

1529 bytes añadidos ,  hace 9 años
 
Precisament la comarca de la [[tierra de Campos]], a l'ueste de lo [[Pisuerga]], recibe lo suyo nombre de lo nombre que levó antigament: ''Campi Gothorum'' ("Campo de los Godos"). La practica totalidat de la emigración s'establió a l'atra marguin de l'Ebro. Estos asentamientos habría amaneixito doncas entre lo [[490]] y l'anyo [[500]], asegurando tota la zona güegant con lo [[reino de los Suevos]], mientras las fuerzas visigodas adrezaban la suya actividat enta la Lusitania y la Betica.
 
En [[489]] [[Zenón]] cedió lo [[Imperio Román d'Occident]] a los [[ostrogodos]], que amenazaban lo [[Imperio Román d'Orient]], y mesmo li cedió lo títol churidico d'emperador.
 
Teodorico adrezó las suyas fuerzas contra [[Dalmacia]], que fue ocupata en l'anyo [[489]] y entrió en Italia en l'anyo 490 vencendo a [[Odoacro]] y los herulos en la ripa de lo Isonzo, a man de [[Verona]], y por segunda vegata en la ripa de lo río [[Adda]]. Teodorico entró en [[Pavia]], on fue atacato por los herulos d'Odoacro en l'anyo 490, qui asitió la ciudat. De seguro que los asitiadors habrían exterminato a los ostrogodos si lo visigodo Alarico II no bi hese intervenito. La intervención d'Alarico II obligó a Odoacro a retirar-se enta [[Ravenna]] (agosto de l'anyo [[493]]) on quedó asitiato por Teodorico mientres tres anayatas ([[490]]-[[493]]). A principios de l'anyo [[493]], Odoacro y Teodorico plegoron a un alcuerde, pactando un reparto de lo poder. Teodorico entró en Ravenna lo [[27 de febrero]] y encomenzó una epoca de gobierno conchunto que remató en pocos días con l'asasinato d'Odoacro a principios de marzo a mans d'o mesmo Teodorico, qui tamién fació matar a la familia de lo rei herulo, y ordenó por sorpresa fer una mortalera de las tropas herulas. Teodorico ya no asumió lo títol d'Emperador y probablement en pago de l'aduya de los visigodos, la filla de Teodorico, [[Tiudigota]], se casó con Alarico II (entre l'anyo [[490]] y l'anyo [[495]] aproximadament, naxendo-ne un fillo dito Amalarico.
 
[[Categoría:Visigodos]]
66 130

ediciones