Diferencia entre revisiones de «Delicias (Zaragoza)»

3 bytes añadidos ,  hace 14 años
mira, aprende... que la foto del parque está hecha desde la ventana de mi casa XD. Sí los arcos esos que dices los veo a diario, paso por ahi con el bus 2 veces al dia mínimo...
(mira, aprende... que la foto del parque está hecha desde la ventana de mi casa XD. Sí los arcos esos que dices los veo a diario, paso por ahi con el bus 2 veces al dia mínimo...)
En iste destrito se troba la estazión de ferrocarril de Zaragoza, inagurada en 2003 en o mesmo puesto an yera l'antigua [[estazión]] de Delizias. Rezién ha recullito lo premio Brunel, o más prestixioso premio d'arquiteutura ferrobiaria.
Bi ha dos parques, o Parque d'o Castiello Palomar en Monsalú y o Parque d'as Delizias en os terréns que ocupaba d'antis más o Espital Siquiatrico.
Un d'os grans zentros comerzials de Zaragoza, o Zentro Comerzial Augusta se troba situato en este destrito, chunto á la estazión, antiparti d'o Zentro comerzial que bi ha n'en a propia carrera de Delizias.
[[Imachen:Parque y Estación Delicias (Zaragoza).jpg|250px|thumb|right|Estazión de Delizias y Parque d'o Castiello Palomar]]
 
==Istoria==
A istoria d'o bico de Delizias data de comenzipios d'o [[sieglo XX]], anque no estió reconoxiu como bico dic'asdica las añadas trenta.
O bico naxe ta acubillar l'aumento de poblazión, sobre tot fainera, debiu á la industrializazión. A plegada d'o ferrocarril, a instalazión d'o gas y a eletrezidá propizioron a creyazión de nuebas industrias y o cautibo de [[remolacha]] creyoron treballo fendo crexer o bico