Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Tolosa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Lo '''Reino Visigodo de Tolosa''' estió un estato digichito por los visigodos que existió dende l'anyo 475 (formalment dende l'anyo 476 dica la derrota en la [[Ba...'
(Garra diferencia)

Versión d'o 14:53 11 set 2010

Lo Reino Visigodo de Tolosa estió un estato digichito por los visigodos que existió dende l'anyo 475 (formalment dende l'anyo 476 dica la derrota en la Batalla de Vouillé en l'anyo 507.

Reinato d'Eurico

En l'anyo 476 lo rei de los visigodos Eurico, que ya podeba considerar-se independient dende l'anyo 475 dominaba las provincias Narbonense Prima, Viennense, Narbonense Secunca (Provenza) y Aquitania Prima (Arvernia y Berry, y lo pueblo visigodo yera asentato dende l'anyo 418, nominalment como foederati en las provincias de Novempopulania y Aquitania Secunda. La suya capital yera Tolosa. Los visigodos heban ito estendillando o suyo poder. En l'anyo 457 dominaban probablement las provincias de Novempopulania y Aquitania Secunda. En 462 ya dominaban la totalidat de la provincia Narbonense Prima; en 466 dominaban la provincia d'Aquitania Prima; enta l'anyo 470 dominoron la Viennense y la Narbonense Secunda y en l'anyo 475 lis reconoixioron estas posesions y la suya independencia de feito.

Provincias como la Tarraconense, que disponeban d'una independencia de facto, con febles vinclos con lo Imperi, pasoron a auto gonernar-se en 476.

En 478 Eurico y los visigodos combatioron contra los Burgundios en l'Ardèche, y més tarde (481 a 484) ocuporon la resta de Provenza incluyendo Arles y Marsiella