Diferencia entre revisiones de «Confederación Mezmut»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (- á + a )
Jpbot (descutir | contrebucions)
→‎Historia: replaced: Cuan lo movimiento relichioso ortodoxo mezmut desaparixió lo modo de vida tradicional permaneixió. Bels pueblos berbers que descienden de los Mezmut son los Hhaha d'Alcheria y los Xluj en l'[[Atlas → Cuan l
Linia 10:
''[[Ibn Tumart]]'' predicó una doctrina ortodoxa y achuntó las diferents tribus Mezmut a prenzipio de lo [[sieglo XII]] fundando lo movimiento ''[[mezmut|al-Muwahhidun]]'', conoixito en [[Castiella]] como ''Almohade'', que con lo tiempo ocuparía a més gran parte de [[Berberia]] y l'[[Al-Andalus]] a despeito de la resistencia de lo [[Rei Lop]]. Los cristians [[Aragón|aragoneses]] clamaban a los musulmans de lo movimiento ''al-Muwahhidun'' como ''mezmuds'' (hue os plurals en -ds han eboluzionato ta -tz), por l'orichen tribal de la més gran parte d'ixe eixercito.
 
Cuan lo movimiento relichioso ortodoxo mezmut desaparixiódesapareixió lo modo de vida tradicional permaneixió. Bels pueblos [[berber]]s que descienden de los Mezmut son los [[Hhaha]] d'[[Alcheria]] y los [[Xluj]] en l'[[Atlas]].
 
[[Categoría:Confederacions berbers]]