Diferencia entre revisiones de «Sant Miguel Arcánchel»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (- á + a )
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-Á +A )
Linia 20:
Seguntes la tradición cristiana, l'arcánchel li s'aparixió a Santa [[Chuana d'Arco]], a [[Santa Margalida]], y tamién lo [[13 d'octubre]] de [[1884]] a lo Papa [[León XII]], qui tenió la experiencia de veyer a [[Satanás]] y los suyos diaples desafiando a [[Dios]] y como Sant Miguel y los suyos exercitos amanixioron pa esclafar y chitar ta lo [[infierno]] a las tropas infernals.
 
Bi ha muitas representacions artisticas con l'arcánchel Miguel, destacando-ne una estatua de [[bronze]] en lo cabalto de lo [[castiello de Sant'Angelo]] de [[Roma]]. ÁA més ye lo santo patrón de muitismas poblacions y endreitos.
 
La suya fiesta ye lo [[29 de setiembre]]. En [[idioma aragonés]] l'[[agüerro]] se diz tamién "Sanmigalada" por ixe día. En a [[baixa Edat Meya]] la [[confrairía]] de [[pelaire]]s de Teruel se refundó baixo l'advocación de Sant Miguel Arcánchel <ref> Maria Isabel Falcón Pérez. La industria textil en Teruel a finales de la Edad Media. Aragón en la Edad Media [http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=108447] </ref>