Diferencia entre revisiones de «Cofadría relichiosa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (- á + a )
Linia 4:
Las '''confrarías''', '''conflairías''' u '''cofadrías''' [[relichión|relichiosas]] son collas de laicos pa promober una creyenzia. Las confrarías relichiosas las diriche un '''[[Gran Mayestre|gran mayestre]]''', un '''[[mayordombre (confrairía)|mayordombre]]''', un santo u un [[gurú]], e pueden estar:
 
* '''Confraría musulmana'''. Han estendillato áa sobén bellas nozions preislamicas u cristianas en lo [[Islam]], como por eixemplo l'amor mistica de [[Dios]] u lo culto áa los santos. Bellas escuelas de [[sufismo|sufí]]s se claman [[confraría]]s, como por eixemplo los [[derbixe]]s.
 
* '''Confraría catolica'''. Una '''confraría''' ye una asoziación de creyens [[Catolizismo|catolicos]] que fan rolde arredol d'una abocación de [[Cristo]], la [[Birchen]] u un [[santo]], un inte de la pasión u una reliquia. Bi n'ha tres tipos:
Linia 11:
**'''Confrarías sacramentals''', que tienen como tetular a lo [[Santismo Sacramento]].
 
Totas las confrarías gosan organizar una [[prozesión]], áa lo menos una begata en una [[añata]], solas u con atras confrarías.
 
L'organo plenario de la confraría ye lo [[capítol]] u asambleya cheneral de toz los conflaires. Lo capítol cheneral s'encarga d'esleir áa la chunta, que ye l'organo de gubierno de la confraría, con un president.
 
Bellas confrarías tamién pueden aplegar-se en un organo superior que prene diferens nomes seguntes lo puesto: Consello cheneral, Capítol de Confrarías, Capítol superior, Federazión, Agrupazión, Unión, Chunta Local...