Diferencia entre revisiones de «Aviento (cristianismo)»

5 bytes eliminados ,  hace 11 años
m
Robot: Reemplazo automático de texto (- á + a )
m (Robot: Reemplazo automático de texto (-xemplo +ixemplo))
m (Robot: Reemplazo automático de texto (- á + a ))
[[Imachen:Advent wreath.jpg|thumb|[[Corona d'Abiento]], uno de los [[simbolo]]s d'este tiempo [[liturchia|liturchico]]. Tien cuatre belas, una por cada domingo d''''''Abiento'''''.]]
 
L''''abiento''' (d'o [[latín]] ''adventus Redemptoris'' "benita de lo Redentor") ye lo primer periodo de l' [[añata liturchica]] [[cristianismo|cristiana]], que consiste en un tiempo de preparazión para lo [[Natal]]. La suya durazión ye de 21 a 28 diyas, se zelebran los cuatre [[domingo]] més áa man áa la festibidat de Natal.
 
Marca lo prenzipio de l'añata liturchica en cuasi totas las confesions cristianas. Mientres este periodo los feligreses se preparan pa zelebrar la conmemorazión de lo naximiento de [[Chesucristo]] e pa renobar la esperanza en la segunda Benita de Cristo Chesús, áa lo remate de los tiempos ([[Parusía]]).
 
Durante l'abiento se prepara en la ilesia e cada casa una corona de flors clamata [[Corona d'Abiento]] con cuatre belas, una por cada domingo d'abiento. Bi ha una tradizión d'abiento: áa cadaguna d'ixas cuatro li fan tocar una birtut que s'ha de millorar ixa semana, por eixemplo, la primera l'amor; la segunda, la paz; la terzera, la toleranzia e la cuarta, la fe.
 
Las leturas biblicas d'este tiempo d'Abiento las prenen sobre tot de lo profeta [[Isaías]] (primera letura), tamién replegan los pasaches més profeticos de l'[[Antigo Testamiento]] siñalando la plegata de lo Mesías. Isaías, [[San Chuan Batista]] e Mariya de Nazaret son los modelos de creyents que las ilesias ofrexen áa los fidels pa preparar la benita de lo Siñor Chesús.
 
[[Categoría:Anyata liturchica]]
284 647

ediciones